Werkwijze

Administratiekantoor Bakker is een all-round administratiekantoor met een persoonlijk gerichte werkwijze. Wij stellen een persoonlijke ontmoeting met onze klanten op prijs en hanteren dan ook ruime openingstijden! Ook wanneer u zich voor het eerst gaat verdiepen in het voeren van een elektronische boekhouding of salarisadministratie dan vindt u bij ons alle advies en steun die u daarvoor nodig heeft, en zelfs tot de aanschaf van software kunnen wij u hiermee van dienst zijn.

 

Wij staan voor u klaar op het tijdstip dat u het meest schikt. Indien noodzakelijk ook buiten kantooruren, eventueel bij u aan huis of op kantoor! Zoals gezegd hechten wij veel waarde aan een eerlijke en langdurige samenwerking. Hieronder geven wij u de voornaamste achtergronden over hoe ons administratiekantoor er in slaagt deskundige en toch betaalbare dienstverlening te kunnen aanbieden aan haar cliënten.

  • Administratiekantoor Bakker werkt met vaste uurtarieven;
  • Lage overhead kosten; wat u niet ziet, betaalt u ook niet;
  • Constante update en toegankelijkheid naar de meest actuele informatie;
  • Toepassen van automatisering in verwerkingsprocessen.

Ons kantoor voldoet aan alle eisen van deze tijd. Om als financieel en fiscaal dienstverlener onze integriteit te waarborgen werken wij dan ook volgens de normen en richtlijnen die gesteld zijn door de wet Wwft. Een cliëntenonderzoek behoort dan ook tot onze taak bij een eventuele samenwerking.

U hoeft als klant niet bezorgd te zijn dat gegevens van u of uw onderneming op straat komen te liggen. Daarvoor hebben wij onze maatregelen getroffen. Beveiligingen, notarieel gewaarmerkte certificaten en de inschrijving bij het College Bescherming Persoonsgegevens (onder nr. m1289010) zijn maar enkele voorbeelden hiervan.

Mocht u naar aanleiding van de geboden informatie nog vragen en/of opmerkingen hebben, kunt u hiervoor altijd bij ons terecht. En dat wanneer het u het beste uitkomt! Neem vandaag nog contact met ons op, wij zijn u graag van dienst!

Top